El Grup Mediapro ha anunciat canvis en la seva estructura amb la voluntat de consolidar i reforçar l’aposta per una organització “àgil, poc centralitzada i molt transversal i horitzontal”, en la qual les diferents àrees gaudeixin de “gran autonomia i capacitat de decisió”. A més, ho fa promocionant professionals amb àmplia trajectòria a la companyia.

D’entrada, Mediapro ha creat dues noves unitats de negoci: canals i plataformes, dirigida per Dani Margalef, i la d’experiències, amb David Xirau al capdavant.

Canals i plataformes aglutinarà totes les activitats del grup dedicades a la planificació, la producció i la distribució de tots els canals i plataformes ja existents, incloent-hi els canals per a les noves audiències i tota la seva comercialització publicitària, així com el desenvolupament en el món dels nous continguts digitals.

Per la seva banda, l’àrea d’experiències agruparà l’activitat desenvolupada per Mediapro al voltant dels formats experiencials, com ara activacions de marques comercials, museus i exposicions, esdeveniments o experiències virtuals i immersives, aglutinant tot el talent i el coneixement que el grup ha adquirit en aquests anys al voltant del disseny, la producció i l’operació d’experiències físiques i digitals.

Una altra novetat es produeix en l’Agència de Drets Esportius, la direcció de la qual és assumida per Oliver Seibert. Tant ell com Dani Margalef i David Xirau entren a formar part del comitè de direcció del grup amb les noves responsabilitats.

La resta d’unitats de negoci de Mediapro, són: broadcast media services, dirigida per José Luis Rubio; The Mediapro Studio, amb Laura Fernández Espeso, i la d’innovació, a càrrec de Mari Carmen Fernández Tallón. Aquesta darrera direcció es potenciarà amb un equip multidisciplinari de treball que impulsarà la innovació en totes les unitats de negoci.

Relleus el 2025

El president i conseller delegat de Mediapro, Tatxo Benet, ha anunciat més canvis de cara a l’1 de gener de 2025. Juan Ruiz de Gauna continuarà com a director general del grup fins aleshores, quan serà rellevat per Laura Fernández Espeso. Per la seva part, José Luis Rubio serà substituït com a director general de la unitat de broadcast media services per Alberto Via, actualment director general d’Overon. De Gauna i Rubio continuaran vinculats a la companyia, assenyala el grup en un comunicat.

“Aquesta reestructuració reforça i actualitza el lideratge del grup en el sector audiovisual, integrant tota la cadena de valor i garantint la continuïtat i el futur de la companyia amb cinc professionals que porten més de 15 anys al Grup Mediapro i que estan absolutament compromesos amb el propòsit, la missió i els valors del grup”, remarca Tatxo Benet.

“Les persones que assumeixen les noves responsabilitats no només suposen un relleu generacional, sinó que són l’evidència de l’aposta que fa Grup Mediapro pel talent intern”, afegeix el president i conseller delegat.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram