Durant aquest mes de juny, el Servei de Desenvolupament Empresarial (SDE) de l’ICIC ha programat tres activitats formatives gratuïtes dirigides a les empreses culturals catalanes. El seu objectiu és dotar-les de les eines necessàries per millorar la seva competitivitat. En concret, els cursos previstos per al juny són:

Digital Music 2.0/2011 · 16 i 17 de juny, CCCB-MACBA · En el marc del Sónar, l’activitat vol oferir una visió d’allò que poden aportar les noves tecnologies com a mitjà per apropar-se al consumidor final d’una manera diferent.

Web i màrqueting digital per a les empreses culturals · 21 i 22 de juny, Universitat Pompeu Fabra · L’objectiu és fer que els web s’indexin bé als cercadors, treure el màxim partit de les eines de promoció en línia, obtenir coneixements sobre l’aplicació del web 2.0 i, en definitiva, aconseguir que els webs de les indústries culturals catalanes disposin de tota la informació per a promociona-se i captar nous clients.

Estratègies de màrqueting i comunicació per al sector cultural · 28 i 30 de juny, Institut d’Estudis Catalans · Amb aquest taller es vol aportar els principis bàsics del màrqueting i la comunicació comercial aplicats al món de la indústria cultural, i proporcionar les eines bàsiques per desenvolupar plans de màrqueting i comunicació en aquest àmbit.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram