L’Institut de Cultura de Barcelona ha posat en marxa un procés de licitació per adjudicar el servei de gestió de l’Oficina Ciutadana de la Cultura, oberta fa tres anys al Palau de la Virreina.

L’objectiu és que l’oficina sigui un espai d’atenció, suport, acompanyament i informació per a la ciutadania i el teixit cultural de la ciutat, així com un espai de trobada i de reflexió sobre qüestions relacionades amb l’activitat, la gestió i les polítiques culturals.

Els serveis i funcions a desenvolupar des de l’Oficina Ciutadana de la Cultura s’agrupen en tres grans blocs: informació, tràmits i assessoraments; programació d’activitats; i gestió d’espais per a trobades, activitats i cessions.

El pressupost base de licitació és de 451.921,78 euros (sense IVA) per un contracte d’un any (prorrogable tres anualitats). El termini per presentar ofertes finalitza el 5 de juny.

L’ICUB ja va treure a concurs la gestió de l’Oficina Ciutadana de la Cultura el juliol de 2022, però va anul·lar el procés després de detectar “defectes inesmenables” en el càlcul dels costos que feien variar el pressupost de licitació i el valor estimat del contracte.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram