El Consell Nacional de la Cultura i de les Arts ha posat en marxa el Canal d’emergència cultural, un servei d’acompanyament personalitzat per donar resposta a les demandes i consultes del sector en un context de màxima incertesa pels efectes de la crisi del coronavirus. El CoNCA atendrà les consultes a través d’un formulari online accessible al seu web i al portal Pla de Rescat del Departament de Cultura, que centralitza tota la informació per afrontar l’emergència sanitària.

El nou canal busca obrir una via de comunicació directa amb els experts del CoNCA en cada matèria. Amb el suport d’economistes, assessors legals i gestors culturals s’estudiarà cada cas per mirar de resoldre els dubtes en matèria laboral (relació amb l’ocupador, prestacions públiques), fiscal (gestió i pagament de l’IVA, l’IRPF, IS, impostos i taxes municipals), professional (gestió dels autònoms, ajuts a l’activitat professional), societari (préstecs, crèdits i avals, expedients de regulació temporal), de programació i contractació pública, i d’ajuts i subvencions (pagaments, noves convocatòries).

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram