La tercera edició del Pitching de l’Audiovisual Valencià, que inicialment s’havia de celebrar el 4 de juny a Castelló, finalment s’ha ajornat al 22 d’octubre. La comissió organitzadora ha decidit posposar l’esdeveniment per la impossibilitat de dur-lo a terme en la data prevista ateses les limitacions per la crisi sanitària del coronavirus.

A banda d’ajornar la realització del Pitching, també s’han ampliat els terminis de participació. En concret, fins al 27 de setembre es poden presentar projectes en les sis categories previstes: ficció, no-ficció, formats televisius, noves finestres, ràdio i branded content. La comissió organitzadora seleccionarà els 12 treballs finalistes el 5 d’octubre.

La iniciativa té per objectiu detectar el talent creatiu que hi ha a les universitats i posar-lo en contacte amb el sector audiovisual, tant privat com públic.

Està organitzat per À Punt Mèdia i els sis campus amb estudis relacionats amb la indústria de la creació audiovisual: Universitat de València, Universitat Politècnica de València, Universitat d’Alacant, Universitat Miguel Hernández d’Elx, Universitat Jaume I de Castelló i Universitat CEU Cardenal Herrera.

En la primera edició es van implicar 91 alumnes amb 22 projectes i en la segona van participar un total 156 alumnes amb 46 projectes. Fins ara, dos dels projectes s’han convertit en produccions per a À Punt Mèdia i altres dos han derivat en acords entre productores i els grups creadors.