L’Ajuntament de Valls ha obert el procés per licitar l’elaboració del pla de posicionament de Món Casteller – Museu Casteller de Catalunya en els sectors turístic, cultural i educatiu, i la seva execució en la fase inicial abans de l’obertura de l’equipament. El pressupost de licitació és de 195.000 euros per un treball que s’ha d’executar en sis mesos. El termini per presentar ofertes finalitza el 14 de desembre.

El pla de posicionament ha de donar respostes a les següents necessitats del Museu Casteller:

  • Crear i comunicar una identitat i un sentit de rellevància per al MCC.
  • Definir una visió global i uns objectius compartits.
  • Buscar l’excel·lència en l’activitat científica i en la pública, per assolir reconeixement com a centre de coneixement de referència sobre el món casteller.
  • Promoure l’activitat científica, potenciant-la i posicionant-la.
  • Reforçar la dimensió pública, integrant-la en tota l’activitat del MCC perquè estigui més centrada en els usuaris, es comuniqui millor i sigui més visible.
  • Impulsar programes i serveis considerats principals.
  • Captar i fidelitzar públics, en especial del sectors turístic, cultural i educatiu, amb especial atenció al segment de públic familiar.
  • Generar sinergies al Barri Antic de Valls, a la mateixa ciutat i a les poblacions veïnes i localitats i places castelleres de Catalunya.
  • Fer una proposta que contribueixi a la cohesió interna del MCC, així com de les seves futures àrees de treball, tot plantejant un pla amb relacions de transversalitat.
  • Reforçar les relacions amb els principals grups d’interès i treballar col·laborativament amb altres organitzacions. Establir aliances estratègiques amb organitzacions clau.
  • Preparar-se per al creixement institucional i per a l’autonomia de gestió.
  • Avançar en el rol nacional, buscant la col·laboració amb altres equipaments turístics i culturals, museus i organitzacions per avançar projectes clau.
  • Contribuir a l’assoliment d’un bon nivell d’autosuficiència financera per superar l’excessiva dependència de l’administració.

La mesa de contractació tindrà en compte com a criteris de valoració l’oferta econòmica (fins a 50 punts) i el projecte i l’execució del pla de posicionament del Museu Casteller (50 punts).

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram