Des d’aquest diumenge i fins dimecres té lloc a Cannes la 45a edició del Mercat Internacional de la Música (MIDEM), en la qual participen una vintena d’empreses musicals catalanes sota el paraigua de l’Institut Català de les Indústries Culturals (ICIC).

Ho fan a través de la seva marca de promoció internacional Catalan! Music, que disposa d’un estand ubicat a l’Espace Riviera. que servirà com a punt neuràlgic per a tots els acreditats i com a aparador per donar a conèixer la indústria musical catalana als professionals que assisteixen a aquest mercat.

Les empreses catalanes que viatgen al MIDEM amb Catalan! Music són: Alia Vox – Sonjade, Apecat, Ayva Música, Blanco y Negro Music, BMAT, Columna Música, Discmedi/Distrijazz, Divucsa Music/Bit Music, Ediciones Musicales Clipper’s, Enrich Advocats-Copyrait, Fireyellow, Meta Network, Música Global/Mass Records, Open Records, Picap, Satélite K, Spanish Independent Labels, Teddysound i Tenzing Media.

En l’anterior edició del MIDEM es van acreditar 8.000 professionals de 3.893 empreses d’un total de 74 països. La majoria dels acreditats procedien del Regne Unit, França, Estats Units, Alemanya i Rússia. A més de l’espai firal, també hi ha un programa d’activitats, com ara concerts o conferències.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram