El proper divendres al matí, l’Arts Santa Mònica acollirà el CultHunting Day, una jornada per donar a conèixer les possibilitats que ofereix la cultura com a motor d’innovació dirigida a directius d’empresa (comunicació, innovació, màrqueting, recursos humans). En la sessió es presentaran casos d’empreses que han apostat per la cultura com a estratègia corporativa, diàlegs entre artistes i emprenedors, i una selecció de 20 idees d’artistes pensades per donar solucions a les empreses.

Els ponents de la jornada són Carles Vilarrubí, vicepresident del FC Barcelona; Àlex Ollé, director artístic de La Fura dels Baus; Rosa Tous, vicepresidenta corporativa de Tous; Cesc Gelabert, director artístic de la companyia Gelabert-Azzopardi; Estíbaliz Vicente, responsable de Comunicació interna de Coty Astor; Albert Castellón, director general de Moritz; Josep SantaCreu, conseller Delegat de DKV, i Xavier Verdaguer, fundador d’ImagineCreativityCenter.

Nou model de promoció i cooperació cultural

El CultHunting Day s’emmarca dins del projecte Llotja de la Cultura, del Departament de Cultura, el qual té com a objectiu definir un nou model de promoció i cooperació cultural més competitiu i autònom, identificant vies de col·laboració entre els agents del sector i el món empresarial.

Per al Departament, aquest nou marc no només suposa un canvi en el model de finançament de les iniciatives culturals, sinó que treballa per a l’assoliment de tres fites: la capacitació dels agents culturals; l’aproximació de la cultura al món empresarial incorporant-la en la seva cadena de valor, i la creació d’una xarxa permanent de relació entre la cultura i el sector empresarial.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram