La promotora The Project (en aliança amb la productora El Terrat) ha estat la guanyadora del concurs públic endegat per l’Ajuntament de Sant Feliu de Guíxols per gestionar les properes quatre edicions del Festival de la Porta Ferrada (prorrogable dues més). A la convocatòria s’hi havien presentat dues empreses més, Bitò Produccions, que va gestionar el certamen l’any passat (el primer en què es va externalitzar la gestió), i l’agència Legal Music (en aliança amb el grup de comunicació Atresmedia).

Segons destaca el consistori, The Project té l’objectiu “d’aprofundir en el caràcter interdisciplinari” de l’esdeveniment i convertir el festival en “una gran festa de la cultura en complicitat amb el teixit cultural, educatiu, comercial i empresarial del municipi i la comarca”.

L’aportació econòmica de l’Ajuntament en concepte de subvenció per al certamen és serà com a màxim de 385.000 euros anuals, 15.000 menys que fa un any.

Projecció mediàtica amb El Terrat

La nova gestora de la Porta Ferrada, que presentarà la programació de la 52a edició durant la primera quinzena de maig, assegura que buscarà un “equilibri” entre noms consolidats i talents emergents de l’escena nacional i internacional. En aquest sentit, The Project vol potenciar la internacionalització del festival, per la qual cosa el presentarà arreu d’Europa.

Des de l’Ajuntament de Sant Feliu de Guíxols es destaca que el fet que The Project s’hagi presentat en aliança amb El Terrat d’Andreu Buenafuente “de ben segur aportarà un nou tarannà i una major projecció mediàtica” a la Porta Ferrada.

Ambdues empreses ja treballen conjuntament en la gestió de la sala Barts de Barcelona. A banda, The Project, creada el 1988, organitza certamens com el Festival Internacional de Jazz de Barcelona, el Guitar Festival BCN o el Festival de Flamenc De Cajón, a banda de nombrosos concerts.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram