L’Ajuntament de Tarragona ha posat en marxa Tàrraco Ticket, un canal de venda d’entrades online per als equipaments culturals i espectacles gestionats pel consistori. El sistema permetrà generar abonaments, invitacions, acreditacions i ofertes, a més de reservar entrades numerades i zones de preus per als espectacles que ho requereixin.

El cost de la primera fase del Tàrraco Ticket és de 77.500 euros (45.500 de software i 32.000 de hardware) i es preveu que en sis mesos ja centralitzi totes les entrades. Segons la regidora de Comerç i Turisme, Patrícia Anton, Tàrraco Ticket “potenciarà la projecció i la difusió del patrimoni cultural de Tarragona”.

La segona fase del projecte suposarà un canvi en la gestió, la distribució i la comercialització de les entrades, i quan es posi en marxa es podran trobar tot tipus de serveis relacionats amb el turisme i s’estendran els punts de venda.

El control d’accessos i venda d’entrades estarà supervisat telemàticament des d’una central, de manera que es podrà conèixer en temps real l’aforament dels diferents recintes. A més, Tàrraco Ticket incorpora una base de dades que es vol aprofitar com a eina per millorar els fluxos o les ofertes dels espectacles i les visites que es programin.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram