El Saló Internacional del Còmic de Barcelona inicia una nova etapa que d’entrada es materialitza amb un canvi nom, Comic Barcelona, i logotip.

En la seva 37a edició, la durada es redueix de quatre a tres dies (del 5 al 7 d’abril), però s’incrementen les activitats i els autors convidats, així com l’espai a Fira Barcelona (de 50.000 a 52.000 metres quadrats).

L’objectiu de Comic Barcelona és arribar a més públics i consolidar-se com un gran punt de trobada del sector a nivell estatal i internacional. Malgrat perdre un dia, la direcció confia en repetir els 118.000 assistents de l’any passat.

“Comic Barcelona aspira a enfortir i augmentar els vincles del còmic amb la ciutat. Una tasca en què portem temps treballant i que cada cop serà més evident”, segons el president de FICOMIC, Patrici Tixis.

En aquesta nova etapa, el certamen oferirà un major nombre d’activitats professionals amb la voluntat de crear sinergies entre autors i indústria, segons la seva directora general, Meritxell Puig. Així, la zona Comic Pro es transforma en un espai de networking dividit en tres eixos: la revisió de portfolis, una primera edició de jornades professionals, i una oportunitat per crear un mercat de drets.