La revista RockZone ha decidit posar “en letargia” l’edició digital que ofereix mensualment de manera gratuïta –amb la intenció de recuperar-la quan sigui possible– i centralitzar tots els nous continguts al web de la capçalera.

La mesura s’ha pres després de mig any de crisi sanitària amb un “desastrós efecte” per al sector musical i cultural. Així doncs, veient que “a curt termini no sembla que la situació hagi de revertir-se”, els responsables de RockZone han optat per aparcar la revista digital i centrar-se en el portal.

“Ara mateix no li veiem massa sentit a seguir fent l’esforç material –tenint en compte la caiguda dràstica d’ingressos publicitaris– que ens ha suposat confeccionar la revista des de l’arribada de la Covid-19”, assenyalen en un comunicat.

La intenció és reactivar l’edició digital de RockZone “quan ‘la nova normalitat’ permeti que les bandes tornin a girar, les sales i festivals tornin a obrir les seves portes, els tècnics recuperin els seus treballs, i tots puguem tornar a gaudir de la música com es mereix”.

RockZone va néixer el febrer de 2005 com a revista impresa de pagament, i el 2014 va abandonar el paper per esdevenir una revista digital gratuïta, disponible en aplicació per a sistemes iOS i Android, i també a Issuu.com.