Després de quatre anys d’aturada, la revista Taüll ha iniciat una nova etapa. Dirigida per Andreu Muñoz Melgar, la publicació dedicada a donar a conèixer el patrimoni cultural de les diòcesis amb seu a Catalunya ara es publica semestralment en paper i en versió digital.
Editada pel Secretariat Interdiocesà per a la Custòdia i Promoció de l’Art Sagrat de Catalunya (SICPAS), la capçalera creada el 2001 ha adoptat un nou format, periodicitat i línia editorial. Amb tot, el seu objectiu es manté: ser un instrument d’informació i formació al servei de tots aquells que gestionen el patrimoni cultural de l’Església, així com dels fidels i la societat en general.
El SICPAS ha volgut orientar aquesta nova etapa de la publicació presentant el patrimoni cultural sagrat des d’una concepció més transversal. Així, a través de les diferents seccions pretén apropar els lectors al patrimoni arquitectònic, moble, museogràfic, documental, musical, literari o etnogràfic. Alhora, també vol esdevenir una plataforma informativa de les activitats que Catalonia Sacra i les diòcesis realitzen al voltant del patrimoni cultural, així com un espai de diàleg amb artistes, restauradors, arquitectes, teòlegs i altres agents.