Pino Sagliocco i Carlos Núñez [foto: Prisa Media].
Mitjançant aquest acord, Live Nation tindrà presència en els productes musicals de Prisa Media (Los40, Los40 Classic, Los40 Urban, Los40 Dance o Cadena Dial), així com espais publicitaris en altres mitjans del grup (Cadena SER, El País, As o El HuffPost) per promoure artistes i esdeveniments.
Per la seva part, Prisa podrà participar com a media partner principal en la selecció del catàleg d’esdeveniments i artistes de Live Nation, unint ambdues companyies la seva experiència en producció i promoció d’espectacles en viu, concerts i festivals estatals i internacionals, per tal d’obtenir la màxima rendibilitat.
“La música és un dels principals atributs de vàries de les nostres marques i aquest acord amb Live Nation, un referent de l’oci en l’entorn dels esdeveniments, contribuirà a què Prisa Media reforci el seu més que consolidat contingut referencial en aquest sector, i obri noves finestres d’oportunitat per al negoci de la indústria musical”, ha assenyalat el seu president executiu, Carlos Núñez.
“La música té el poder d’unir, harmonitzar les diferències i forjar relacions duradores. Aquest acord estratègic amb Prisa Media ens permetrà amplificar l´abast de la música dels artistes que confien les seves gires a Live Nation, arribant a audiències més àmplies i diverses. Estem entusiasmats per sumar esforços en aquesta missió”, ha dit Pino Sagliocco, president de Live Nation a Espanya.