Les empreses Music Bus (de management, booking, discogràfica i editorial) i Cooncert.com (dedicada a l’organització de concerts, el màrqueting digital i el suport a nous talents) han formalitzat la seva fusió després de mesos de contactes, negociacions i planificació.

Darrerament, Music Bus i Cooncert.com havien col·laborat en diverses accions relacionades amb artistes, gires o campanyes de màrqueting. Això els va fer adonar que, treballant en el mateix àmbit musical, ambdues empreses enfocaven la feina “des de diferents angles que acabaven convergint en un mateix objectiu i que es complementaven de manera natural”, expliquen en un comunicat.

Així doncs, van decidir fusionar-se i treballar una nova manera de donar servei als clients. L’objectiu és oferir un servei “proper i innovador, proposant mecanismes i solucions que beneficiïn tant els artistes com la resta del sector”. En aquesta nova etapa es proposen posar especial atenció a les noves tendències artístiques i comercials, i potenciar les estratègies per al creixement dels artistes, tant de data-centric com tradicionals.