El Grup Mediapro i China Media Group (CMG) han segellat un acord de col·laboració en el camp dels serveis audiovisuals, la coproducció de continguts, els drets audiovisuals i les experiències immersives. El conveni marc estableix com a àmbits de cooperació preferent l’activitat internacional del principal grup de mitjans de la Xina.

CMG va néixer el 2018 per la fusió de totes les operadores estatals de televisió. El grup opera una àmplia xarxa de transmissió que abasta 51 canals de televisió, nou d’ells internacionals; 22 freqüències de ràdio dirigides a una audiència nacional; una programació en 80 idiomes per a la seva difusió global, i tres llocs web de notícies nacionals.

La xarxa global de recopilació i edició de notícies de CMG té presència en 69 països i regions de tot el món. A més, la seva agència internacional de videonotícies opera amb una xarxa de clients en 151 països i regions, i ofereix serveis a més de 4.700 plataformes de ràdio, televisió i internet mòbil.

Per la seva part, Mediapro va obrir la seva primera oficina a Shanghai el 2019, des d’on ha desenvolupat projectes vinculats amb l’expansió internacional de LaLiga, la producció audiovisual i els e-sports.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram