El Grup Mediapro va tancar el 2018 amb uns ingressos de 1.967 milions, un 20% més que l’exercici anterior, i amb un EBITDA recurrent (resultat brut d’explotació) de 222 milions d’euros, un increment del 17% respecte al 2017. Segons informa en un comunicat, el deute net a finals d’any era de 442 milions d’euros.

Mediapro destaca el fort creixement de la seva activitat internacional, la qual ja representa el 79% de la seva facturació. En paral·lel, en el transcurs de 2018 va incorporar 1.080 professionals (dels quals 701 a l’Estat), arribant a una plantilla de 6.695 persones (4.765 a Espanya).

El grup també ressalta en el balanç que l’any passat va obtenir “importants” contractes de drets d’emissió, va experimentar un increment “considerable” en producció de continguts, va consolidar l’expansió de la divisió d’e-sports, i va mantenir la seva posició com un dels líders mundials en la prestació de serveis audiovisuals.

Per al 2019 s’ha fixat com a objectius continuar el creixement tant orgànic com inorgànic de totes les seves divisions, expandir de les activitats a Llatinoamèrica, consolidar la seva presència a Àsia, realitzar el desenvolupament estratègic de l’àrea digital, i impulsar la creació de continguts a tot el món a través de la nova marca The Mediapro Studio, entre d’altres.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram