L’espectacle de clown i música en directe Marabunta, de Guillem Albà & The All In Orchestra, ha estat escollit pel públic com el millor de la 26a edició de La Mostra d’Igualada, la fira de teatre infantil i juvenil celebrada del 16 al 19 d’abril. El guardó està dotat amb 1.200 euros i la possibilitat de representar l’espectacle en una de les seus de la Fundació Catalunya-La Pedrera.
Marabunta ha rebut una puntuació mitjana de 9,85 per part del públic, la més alta registrada en les nou edicions del premi al millor espectacle de La Mostra. Fins ara, el rècord de punts el tenia La gran ilusión, d’Antonio Díaz, guanyador de l’any passat, amb un 9,77.
Enguany, per darrere de l’espectacle de Guillem Albà & The All In Orchestra han quedat Tot plegat, de Teatre Mòbil, amb una puntuació de 9,35 (companyia que va guanyar el premi en les edicions de 2011 i 2013), i L’avi Tonet, de la Cia. Jordi del Rio, amb una mitjana de 9,31 punts.