
Línia i Cultura B comparteixen una mirada periodística metropolitana [foto: Línia].
La principal novetat serà visible a partir d’aquest desembre: l’estrena d’una secció fixa a totes les edicions territorials Línia en paper, sota el nom de Cultura B, amb notícies i reportatges de la plataforma de tendències culturals metropolitanes. De fet, aquesta pàgina substituirà la secció actual Cultura de barri –però mantenint-ne l’esperit– per tal que Cultura B tingui entitat pròpia a totes les publicacions Línia de forma visible. D’aquesta manera, els seus continguts també tindran la possibilitat d’arribar, de manera capil·lar, a un públic més ampli per generar així una audiència exponencial i personalitzada segons el territori.
El lligam entre els dos mitjans, del Grup Comunicació 21, també s’explica pel seu fil compartit basat en una mirada periodística centrada en la proximitat i en temàtiques que sovint no tenen presència als mitjans generalistes. En aquest sentit, l’aposta de Cultura B d’informar sobre les realitats culturals barcelonines i metropolitanes no mainstream permet que Línia pugui completar la seva oferta periodística amb una àmplia diversitat d’informació cultural.
Publicació en paper i digital
Cultura B és un mitjà híbrid que des del seu naixement compta amb versió digital i en paper. Al web culturab.cat es publiquen de forma diària notícies, reportatges i entrevistes, entre d’altres, mentre que el paper té forma de revista trimestral, la qual ofereix una gran varietat de seccions i aposta per un disseny modern i innovador.
Neix Cultura B, la plataforma de tendències culturals metropolitanes