L’Institut Català de les Empreses Culturals ha posat en marxa el procés de licitació per adjudicar els serveis de gestió, comunicació i seguiment del Programa Escena.

Es tracta d’una campanya que substituirà l’actual Escena 25, creada per afavorir l’accés a la cultura dels joves entre 18 i 25 anys.

El nou Programa Escena vol donar un gir de 180º: s’amplia l’edat fins als 30 anys; s’obre a tots els dies de l’any; s’introdueix el copagament a tres bandes (jove, promotor i administració), i augmenta l’oferta, entre d’altres.

El pressupost base de licitació és de 195.000 euros (sense IVA) per un contracte d’un any (prorrogable dues anualitats). El termini per presentar ofertes finalitza el 5 de maig.

L’empresa adjudicatària haurà de prestar els serveis de disseny i gestió d’eines i estratègies de captació de públic i oferta cultural, comunicació, atenció a les persones usuàries i als agents culturals, i anàlisi de dades, relacionats amb el Programa Escena.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram