Dos dels agents literaris més importants i influents de la indústria literària, la catalana Carmen Balcells i l’estatunidenc Andrew Wylie, han decidit fusionar les respectives empreses. Aquest dimarts ambdós van signar un “acord d’intencions” per crear una agència internacional de representació d’autors que durà per nom Balcells & Wylie.

L’objectiu és “donar més força, abast i durada a la representació dels clients”, segons apunten en un comunicat conjunt. “Estem entusiasmats i totalment compromesos amb les oportunitats que se’ns presenten”, afegeixen respecte al nou repte.

Balcells, de 83 anys, ja fa temps que havia començat a delegar part de les seves responsabilitats, una cessió que va culminar amb el nomenament al desembre de Guillem d’Efak com a director de la seva agència.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram