Fa uns mesos, l’equip de l’Aquitània Teatre de Barcelona va decidir fer un canvi de rumb i encomanar el disseny de la programació i la comunicació de la sala a Barc Comunicació, empresa local d’economia social especialitzada en gestió artística i màrqueting cultural.

En aquesta nova etapa de l’Aquitània, Barc treballa sobre la base de quatre línies: programació estable, humor, programació familiar i escolar.

“Formar part d’aquesta aventura és un regal, una oportunitat que es dona en molt poques ocasions i cap pandèmia o crisi mundial ens podrà impedir posar-hi tota la il·lusió, passió i professionalitat de la que som capaces”, comenten els membres de Barc.

El nou equip aposta per una programació variada, que doni suport a la creació catalana contemporània, i que ofereixi espectacles de gran qualitat artística però sense renunciar a la comercialitat i a l’entreteniment. “Volem que companyies i professionals trobin en l’Aquitània Teatre una oportunitat de mostrar les seves creacions, per fer-les créixer i que sigui una porta d’entrada per fer el salt a les sales més grans”, expliquen.

El principal objectiu de Barc, a banda d’assegurar la viabilitat econòmica del teatre, afectat pel tancament de març a juliol per la Covid-19, és “rellançar la sala com a espai escènic de referència a Barcelona”.

“Volem crear, fer créixer i fidelitzar públics, que se sentin atrets pel contingut artístic de valor, que coneguin el nou projecte i s’hi vinculin emocionalment, associant Aquitània com un valor segur a l’hora d’anar al teatre”, assenyalen des de Barc.