L’Agència Catalana de Turisme ha obert el procés de licitació per adjudicar l’organització de tres esdeveniments per promocionar i difondre l’oferta turística cultural catalana a tres ciutats de mercats considerats prioritaris: Londres (16 de maig de 2019), Hong Kong (juny de 2019), i Amsterdam (octubre-novembre de 2019).

El pressupost base de licitació és de 144.628 euros (sense IVA). El termini per presentar ofertes finalitza el 19 de febrer.

Cadascun dels actes, d’una durada màxima de tres hores, s’adreça a uns 80-100 prescriptors turístics: premsa especialitzada, agents de viatges, touroperadors i representants del sector cultual.

L’acte consistirà en la presentació amb gràfica o pantalles de l’oferta cultural catalana. Prèviament s’haurà d’haver produït una aplicació de gamificació per als assistents per crear expectativa i continuar el dia de la presentació amb jocs, tallers, etc., sempre vinculats amb la cultura catalana, per donar a conèixer l’oferta de manera lúdica i entretinguda.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram