La sala i productora Atrium de Barcelona estrena espai, actualitza la imatge corporativa i incorpora nous serveis. D’aquesta manera, després de 21 anys de trajectòria, inicia una nova etapa que suposa un canvi de model. El renovat projecte es fonamenta en quatre pilars: Atrium Produccions; Atrium Estudi; Sala Atrium, i Atrium Cafè.
El dimarts 12 de novembre obrirà les portes el nou espai i alhora donarà el tret de sortida a la seva temporada 2024-2025.
L’equipament ha canviat la seva distribució i ha estat remodelat de manera que li ha permès duplicar l’aforament, amb capacitat per entre 90 i 100 espectadors. A més, ha ampliat l’escenari, i la sala d’exhibició incorpora una grada retràctil que la dota de polivalència.
El nou projecte arrenca sota el lema El teu espai, la teva història, i contempla quatre línies d’acció diferenciades amb l’objectiu de donar un impuls a les arts escèniques en tots els seus vessants: creació, producció, estudi i exhibició. A més, la nova fase es presenta com més profunda i enfocada a la digitalització.
“Volem establir una major relació amb els i les nostres conciutadanes, artistes, tècniques, productors, mitjans de comunicació, mecenes i tothom que vulgui fer d’Atrium el seu espai de trobada i experiències”, assenyala el soci fundador Raimon Molins. La voluntat és que el nou Atrium esdevingui un espai cultural al voltant de les arts escèniques que “convidi al diàleg i a viure en comunitat”, afegeix.