El Patronat de la Fundació Catalunya Cultura ha celebrat aquest dimecres una reunió en la qual s’ha visualitzat la incorporació a l’organisme d’Abertis, Endesa, la Fundació “la Caixa”, Vueling, la patronal Pimec, el Consell General de Cambres de Catalunya i la Diputació de Barcelona.

Aquestes empreses i organismes se sumen a les que ja formaven part de la Fundació Catalunya Cultura, constituïda l’octubre de 2014: Damm, Fluidra, Fundació Banc Sabadell, Caves Gramona, diari Ara/Havas Media, Hewlett Packard, Planeta, Fundació Carmen i Lluís Bassat, la patronal Cecot, l’Institut Català de Finances i el CoNCA.

En la reunió d’aquest dimecres, presidida pel conseller de Cultura, Santi Vila, s’han aprovat els eixos centrals de treball de la Fundació Catalunya Cultura per al 2016:

  • Facilitar l’accés al mecenatge i ajudar a diversificar les fonts de finançament privat a la cultura.
  • Incorporar a la Llotja de Projectes els de mentoria i acceleradora.
  • Dur a terme un programa de reconeixement social i de prestigi envers les empreses compromeses amb la cultura.
  • Ampliar les complicitats i els suports de la Fundació.
  • Impulsar una nova cultura de col·laboració entre el món empresarial i el sector cultural.
WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram