La Fira Mediterrània de Manresa ha obert una plataforma de mecenatge perquè el teixit econòmic de la Catalunya Central s’involucri amb el seu projecte cultural. El Club Mecenes, que es divideix en tres categories segons les aportacions econòmiques, es posa en marxa amb deu empreses i entitats del Bages.

Les contraprestacions que els ofereix la Fira es concreten a nivell publicitari (amb espais al programa d’activitats, al catàleg professional i al web, i visibilitat de marca en espais cèntrics de Manresa durant la celebració) i de difusió (del Club, mitjançant correus electrònics i les xarxes socials).

A banda, els mecenes tindran a la seva disposició paquets d’entrades per anar a veure alguns dels espectacles de pagament de l’edició d’enguany de la Fira (del 15 al 18 doctubre), que podran distribuir entre els seus treballadors o clients; podran accedir a la Llotja Professional, i estaran convidats a la inauguració oficial.

De les deu empreses i entitats que formen part del club, tres són Mecenes Prèmium, quatre Grans Mecenes, i tres Mecenes. “Amb aquest gest, aquestes empreses i entitats refermen la seva sensibilitat per la cultura, el seu compromís amb la societat i s’impliquen amb el territori –amb voluntat creativa i innovadora–, i amb l’exportació de la cultura catalana”, destaca la Fira.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram