Bobby Liebling, cantant de Pentagram, protagonista de ‘Last Days Here’

El Festival Internacional de Cinema Documental Musical de Barcelona, Beefeater In-Edit, ha tancat la seva novena edició amb un balanç satisfactori després de traspassar la frontera dels 30.000 espectadors i aconseguir el seu rècord d’assistència en un mateix dia, amb més de 4.000 persones en 12 sessions.

Els responsables del certamen, que va tenir lloc entre el 27 d’octubre i el 6 de novembre, destaquen que la veritable notícies és que el públic ha estat “còmplice” de l’organització i “ha omplert totes les sessions del festival, demostrant que tota la programació ha aconseguit el seu propi públic).

A banda, també es remarca el creixement en activitats paral·leles, i en aquest sentit destaquen el naixement dels work in progress i la “bona sensació” generada per la segona edició del Mercat de Documental Musical.

Palmarès de la novena edició

  • Millor documental musical internacional: Last Days Here, de Don Argott i Demian Fenton
  • Menció especial del jurat: O Samba que mora em mim, de Georgia Guerra-Peixe
  • Millor documental musical estatal: Next Music Station: Morocco, de Fermín Muguruza
  • Premi Beefeater atorgat per el públic: Papagordo. En Casa de Raimundo Amador, de Laura Llamas i Víctor Morilla

L’In-Edit continua a Filmin

Tot i que el certamen en teoria ha finalitzat, ara continua a la xarxa fins al 30 de novembre al portal Filmin, on es poden veure una dotzena de documentals musicals projectats en aquesta edició de l’In-Edit.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram