L’Institut Català de les Empreses Culturals ha recuperat i redissenyat la marca Catalan Arts per reimpulsar-la i reforçar la seva estratègia d’internacionalització. D’aquesta manera, es prescindeix de la marca Creative Catalonia, que durant els darrers dos anys ha estat la utilitzada per l’àrea de mercats de l’ICEC per a la promoció internacional de les empreses catalanes.

La Conselleria defensa que Catalan Arts té un “bon posicionament” internacional com a marca, de manera que ha estat recuperada i actualitzada per replantejar la comunicació i la promoció de manera “més efectiva”. Es tracta d’un “canvi estratègic” que vol donar resposta als “canvis de model de negoci i dels mercats, cada cop més globals”.

El nou disseny de Catalan Arts exerceix de marca matriu, però amb flexibilitat per representar els diferents sectors de forma específica. Així doncs, segons l’esdeveniment, la marca pot anar acompanyada dels afegitons Music, Performing arts, Books, Galleries o VideoGames.

La nova imatge de Catalan Arts ja ha estat utilitzada en els les darreres fires i mercats internacionals en què l’ICEC ha tingut presència amb un estand.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram