El Servei de Desenvolupament Empresarial i l’Àrea de Cultura Digital de l’Institut Català de les Empreses Culturals organitzen un cicle sobre tendències digitals en l’àmbit cultural.

Les sessions tractaran diferents àmbits temàtics, com ara les tecnologies emergents, tant de creació com de consum; els nous hàbits de comportament dels usuaris; les iniciatives empresarials i els models de negoci innovadors, i els nous formats de contingut i comunicació.

Els objectius són conèixer el context actual de la indústria cultural sota la influència d’internet i les noves tecnologies; inspirar accions per alinear l’activitat cultural amb els nous models de producció, distribució i monetització de continguts; i preveure tendències de futur a mitjà i a llarg termini en termes d’innovació tecnològica i comunicació que puguin tenir impacte en les empreses culturals.

La primera sessió de Tendències digitals és aquest dijous, de 17.30 a 19.30 h, amb Àlex Solà, periodista i membre de l’equip de desenvolupament de continguts de Lavinia Audiovisual. La segona serà al juny, i la tercera a la tardor.

Les sessions inclouen tres temes centrals, amb connexions i sinergies entre ells i amb exemples pràctics, que es desenvoluaparan segons el seu impacte en la indústria cultural i de creació de continguts: Cap al web 4.0; Superar les xarxes socials, i Internet post-textual.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram