El Servei de Desenvolupament Empresarial de l’Institut Català de les Empreses Culturals organitza dimarts la jornada Festivals, cinema & públics, per tractar i afrontar els principals reptes i preocupacions del sector, i també donar pas a un tractament qualitatiu i quantitatiu dels assistents als diferents certàmens.

El programa està format per tres ponències i una taula rodona:

  • Keynote: Desenvolupament i creació d’audiències en festivals de cinema (10 h), a càrrec de Jodie Wilkinson, public engagement coordinator de Glasgow Film Theatre i Glasgow Film Festivals.
  • Model d’èxit de festival de gran públic. Paisatge global i accions locals (10.50 h), a càrrec Gemma Beltran, responsable de premsa internacional del Festival de Sant Sebastià.
  • El desenvolupament d’audiències en l’era digital: les dades en la gestió de públics culturals (12 h), a càrrec d’Andreu Garrido, de Teknecultura.
  • Un paisatge de públics: diferent programació, diferents públics? (12.30 h), amb Carolina Ciuti (Loop Barcelona); Carolina López (Animac); Albert Olivas (Temporada Alta); Cristian Pascual (In-Edit i Moritz Feed Dog); Carlos R. Ríos (D’A Film Festival) i Víctor Sala (Serielizados Fest).

La sessió s’adreça a festivals, mostres, cicles, iniciatives i esdeveniments cinematogràfics i audiovisuals, exhibidors, distribuïdors, programadors, gestors culturals, responsables de públics, màrqueting i comunicació, institucions i associacions professionals.

La jornada es planteja en el marc d’una nova línia de treball encetada entre l’ICEC i la Catalunya Film Festivals per sistematitzar el coneixement dels assistents als festivals de cinema a través d’un protocol per mesurar, conèixer i compartir millor els públics dels diferents certàmens.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram