La intervenció econòmica per part del Govern espanyol torna a alterar la programació expositiva de l’Arts Santa Mònica. El centre s’ha vist obligat a anul·lar l’exposició La vida d’O, de Lúa Coderch, quarta i última mostra del cicle The more we know about them, the stranger they become, a cura de Sonia Fernández Pan, que ha quedat cancel·lat de forma definitiva.
El mes passat, l’Arts Santa Mònica ja va haver d’ajornar l’exposició Fotografies com a espai públic. Col·lecció Nacional de Fotografia. Generalitat de Catalunya, reprogramada del 9 de novembre al 21 de gener (inicialment estava prevista del 18 d’octubre al 14 de gener).
Aquesta alteració de la programació és perquè el Govern no té disponibilitat de crèdit pressupostari en algunes partides a causa de les mesures del Ministeri d’Hisenda per les quals ha bloquejat els comptes de la Generalitat i els de diferents ens públics, societats, organismes autònoms, consorcis i fundacions, moltes de les quals de l’àmbit cultural.