El trasllat de la Sala Beckett a la nova seu del Poblenou sembla que es desencalla: l’Ajuntament de Barcelona injectarà 2 milions d’euros per rehabilitar del tot l’antiga Cooperativa Popular de Consum Pau i Justícia. Fins ara, només s’havia pogut condicionar una part de l’edifici (amb un cost de 325.000 euros, també aportats pel consistori), on des de l’estiu hi ha les oficines de la sala i l’Obrador de Dramatúrgia.

El conveni entre ambdues parts, que es signarà properament, tindrà una vigència de deu anys i permetrà que la Beckett entri a formar part del programa de fàbriques de creació municipal. Segons assenyalava a Efe el tinent d’alcalde de Cultura, Jaume Ciurana, la sala podria estar en “ple rendiment” a la nova seu el 2015.

Actualment, l’equipament té garantida l’estada en l’actual seu de Gràcia fins a l’estiu, arran de l’acord a què es va arribar amb la propietària, Núñez i Navarro, que havia guanyat el litigi pel qual podia modificar les condicions del contracte de lloguer. Ara es confia que l’acord es pugui allargar fins al trasllat a la nova seu.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram