No han trigat un mes, com va dir a mitjan març el conseller de Cultura, Ferran Mascarell, sinó dos mesos i mig llargs, però finalment ja hi ha sobre la taula la proposta de sis nous membres del CoNCA, que es sumarien a l’única consellera que hi ha actualment, Pilar Parcerisas.

En concret, el president de la Generalitat, Artur Mas, ha proposat aquest dijous el nomenament de la productora i directora cintematogràfica Isona Passola; el poeta i lingüista Carles Duarte, director de la Fundació Lluís Carulla; l’escriptor i periodista Valentí Puig; el músic David Albet, director de la Barcelona 216; la filòsofa, pedagoga i activista de cultural Mercè Gisbert, i la gestora cultural Gemma Sendra. Ara és el Parlament de Catalunya qui ha de donar el vistiplau a la proposta del president, cosa que no suposarà cap problema.

Des de que el passat 7 de novembre van dimitir deu dels onze membres del CoNCA, l’ens s’ha mantingut amb l’única consellera que va decidir continuar, la vicepresidenta Pilar Parcerisas. Ara, però, els membres del CoNCA seran set i no onze, després de l’aprovació al desembre de la Llei d’agilitat i reestructuració administrativa, més coneguda com a òmnibus.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram