L’Institut Municipal de Cultura (IMC) de l’Ajuntament d’Igualada a posat en marxa la campanya Igualada Plató per promoure els seus escenaris urbans i edificis públics com a localitzacions que puguin acollir rodatges de pel·lícules, videoclips musicals, espots publicitaris, reportatges i sessions fotogràfiques, entre d’altres.

El principal aparador de la iniciativa és el web igualadaplato.cat, on es recullen les diferents localitzacions que ofereix la ciutat i on es pot consultar tota la documentació necessària per treballar-hi.

“Recentment hem pogut veure com Isabel Coixet rodava Ayer no termina nunca i com els Manel gravaven el videoclip de Teresa Rampell a la nostra ciutat; això és una bona prova del potencial que té Igualada com a escenari per rodatges i treballs fotogràfics”, afirma el tinent d’alcalde de Promoció Cultura, Josep Miserachs.

Per això, des de l’IMC s’ha iniciat aquesta campanya dirigida a productores catalanes i estatals, a les quals es farà arribar la informació corresponent i se’ls oferiran “totes les facilitats” perquè tinguin en compte la capital de l’Anoia a l’hora de desenvolupar la seva activitat.

“El fet d’afavorir que la nostra ciutat aparegui en pel·lícules, vídeos musicals o anuncis és una gran via de promoció per Igualada i, per tant, apostem per posar les coses fàcils als realitzadors, perquè volem que vinguin a treballar a casa nostra”, afegeix Miserachs.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram