Amb el nom de Firòfils, FiraTàrrega ha llançat un programa de fidelització per al públic de la població i de les comarques veïnes. Es tracta d’un carnet amb una quota anual de 30 euros que ofereix una sèrie de prestacions, com ara descomptes en la compra d’entrades i marxandatge de FIraTàrrega; una sessió amb el director del certamen perquè explicar la programaicó, o l’accés preferent als assajos oberts de programa Suport a la Creació.

A banda, el programa també ofereix descomptes per a la temporada d’arts escèniques del Teatre Ateneu, les activitats culturals organitzades per l’Ajuntament, i accés lliure al Museu Trepat de la Mecanització Agrària que s’inaugurarà properament.

Segons el gerent del certamen, Oriol Martí, es vol “incentivar” la generació i la fidelització de nous públics per a la Fira i la ciutat, a més d’enfortir la marca Tàrrega com a sinònim de cultura.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram