La segona edició de la campanya Escena 25 del Departament de Cultura ha superat les xifres del primer any. En concret, 35.703 joves d’entre 18 i 25 anys es van registrar al web de la iniciativa, un 40,24% més que el 2013. En total, els inscrits van poder gaudir de 12.848 entrades per a espectacles de diferents equipaments, un 51,78% superior a es 8.465 de la primera edició.

En total, la iniciativa que busca facilitar l’accés a les arts escèniques dels joves va posar a l’abast entre octubre i novembre 1.276 sessions de 296 espectacles (fa un any van ser 268) en 38 poblacions de Catalunya.

Enguany tornaven a participar 84 promotors d’equipaments de 104 sales i teatres, com el 2013.

Un cop acabada la campanya, s’ha proposat la creació d’un grup de prescriptors Escena 25 per tal que siguin els propis joves els que recomanin els espectacles, es facin seva la iniciativa i es consolidi la marca.

Escena 25 té com a principals objectius crear les millors condicions que possibilitin l’accés dels joves a la cultura; descobrir els equipaments culturals, així com donar a conèixer la seva programació i les polítiques de públics adreçades a aquest col·lectiu; conèixer les actuals preferències culturals dels joves per adaptar i orientar l’oferta, si s’escau, a les seves preferències; i crear i consolidar l’hàbit de gaudir de les arts escèniques i la música en viu.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram