L’àrea professional del Primavera Sound ha posat en marxa la quarta edició del PrimaveraPro Startups, la iniciativa conjunta del festival i la plataforma Seed&Click per recolzar nous projectes empresarials vinculats o aplicables al sector musical. El termini per presentar propostes (que han d’estar en anglès) finalitza el 14 d’abril.

Un jurat d’experts escollirà cinc finalistes, els quals presentaran el seu projecte en el fòrum d’inversió que organitza el certamen l’1 de juny, en el marc de la programació del PrimaveraPro 2017, i d’on en sortirà el guanyador.

Els projectes empresarials que s’hi presentin han d’estar constituïts legalment i funcionar en versió beta, i s’han de basar en algun dels següents àmbits: aplicació mòbil, internet, IOT, producte, gestió d’esdeveniments, monetització, mitjans de pagament, màrqueting (geolocalització, anàlisi del consumidor, publicitat, etc.), serveis, distribució, gestió dels drets d’autor, tecnologia, audiovisual, o big data.

El projecte guanyador obtindrà un premi valorat en 100.000 euros, consistent en el desenvolupament de l’estratègia de comunicació a càrrec de McCann; un paquet de deu hores en consultoria de Baker & McKenzie; difusió a La Vanguardia i altres mitjans del grup Godó, i presentació al programa 4YFN del Mobile World Capital Barcelona de 2018.

L’objectiu principal del PrimaveraPro Startups és donar suport i potenciar les iniciatives emprenedores, així com incubar nous projectes de la indústria musical i construir un nou ecosistema a Barcelona enfocat a l’àmbit internacional.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram