El programa Cultura en Gira difondrà les seves activitats a través del Club TR3SC, als socis del qual oferirà preus reduïts. En aquest sentit, el Departament de Cultura i Mitjans de Comunicació i el Club TR3SC han signat un conveni de col·laboració per posar en marxa la campanya promocional TR3SC–Cultura en Gira.

Per una banda, la campanya cerca l’expansió de la marca Cultura en Gira a través del TR3SC, i de l’altra, facilita el desplegament del culb en un àmbit territorial on encara no gaudeix d’implantació consolidada, i afavoreix l’accés de la població de tot el territori a l’oferta del programa.

La campanya TR3SC–Cultura en Gira s’estructura en dues línies d’actuació: una primera línia és la campanya semestral de Cultura en Gira, orientada a la difusió de la marca com a segell de qualitat; la segona línia té com a objectiu difondre les activitats del programa amb avantatges per als socis de manera individual.

La campanya prestarà una atenció especial a la modalitat del circ amb l’objectiu de consolidar el Pla Integral del Circ impulsat per la Generalitat, el qual té per missió proveir un marc estable perquè la formació, la creació, la difusió, la producció i la projecció internacional del circ es doni amb les condicions adequades, i que tota la ciutadania pugui gaudir d’aquesta disciplina artística.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram