Aquesta setmana s’ han estrenat als cinemes dos documentals amb producció catalana. Per una banda, Peret, yo soy la rumba, dirigit per Paloma Zapata, a proposta de la neta del músic, Santa, després de la seva mort.

El documental és una coproducció de La Fábrica Naranja i TV3 que fa un recorregut biogràfic per la vida de Peret des del punt de vista del seu entorn, sense oblidar abordar l’origen de la rumba catalana.

L’altre documental de la cartellera és Vosotros sois mi película, dirigit per Carlo Padial i produït per Youplanet i W-Producciones. El treball documenta el procés creatiu de Bocadillo, un projecte dirigit pel youtuber Wismichu, i la polèmica que va generar en la presentació al Festival de Cinema de Sitges, ja que el film és una única escena repetida en bucle durant 80 minuts.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram