Després de l’èxit de la campanya de venda d’abonaments a preus econòmics per digitalitzar una sala i mantenir la seva independència, els Cinemes Girona de Barcelona han volgut aprofitar la inèrcia posant en marxa dues noves accions.

Per una banda, ha endegat un estudi entre els compradors de l’abonament per obtenir dades sobre el seu consum de cinema, al llarg d’un any, amb la voluntat de fer una reflexió a partir dels resultats obtinguts i prendre decisions que afavoreixin el sector.

La segona acció és la posada a la venda de 2.000 abonaments anuals a 79 euros, que es poden comprar fins aquest dijous a través de les plataformes Atrápalo i Letsbonus, per tal de donar resposta a les persones que es van quedar fora de la primera promoció.

De fet, de les dades de l’estudi (de moment amb la resposta de dos terços dels 3.531 abonats) es desprèn que el 77,58% voldria que el preu d’un abonament anual rondés els 50 euros, mentre que un 22% estaria disposat a pagar-ne 75. Per als responsables dels Cinemes Girona, la primera opció és econòmicament “poc realista” per a qualsevol cinema i, en el seu cas, consideren que el preu més baix possible són els 79 euros que ha posat de preu en la segona tongada d’abonaments.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram