L’Acadèmia del Cinema Català ha posat en marxa les votacions per al Premi Especial del Públic a la millor pel·lícula de l’any, que s’atorgarà en el marc de la 18a edició dels Premis Gaudí, que se celebrarà el 8 de febrer en una gala al Gran Teatre del Liceu de Barcelona.
Hi opten tots els títols nominats en les categories de pel·lícula en llengua catalana, pel·lícula en llengua no catalana, pel·lícula documental i pel·lícula d’animació. El termini per votar finalitza el 30 de gener.
Les 17 candidates, són: Esmorza amb mi, Estrany riu, Frontera, Molt lluny, i Wolfgang (pel·lícules en llengua catalana); Los Tortuga, Romería, Sirât, i Sorda (pel·lícules en llengua no catalana); Constel·lació Portabella, La marsellesa de los borrachos, Mares, i Tardes de soledad (documentals), i El tresor de Barracuda, Hanna i els nadals oblidats, L’Olívia i el terratrèmol invisible, i La llum de l’Aisha (animació).
‘Romería’, ‘Sirât’ i ‘Sorda’ encapçalen les nominacions als Premis Gaudí



