Com els festivals musicals o els equipaments esportius que integren al seu nom el de la marca patrocinadora, aquesta temporada el Goya s’ha rebatejat com a Teatre Goya Codorníu, després de l’acord al que han arribat el Grup Focus i l’empresa productora de cava, el qual ha estat presentat aquest dijous pels respectius presidents, Daniel Martínez i Maria del Mar Raventós. El Goya és el primer teatre de Catalunya que es vincula a una marca.

La quantitat que Codorníu abonarà per aquest patrocini no ha transcendit, però Martínez ha dit que l’aliança permetrà que el teatre dirigit per Josep Maria Pou pugui realitzar la seva activitat “sense dificultats”. En el terreny artístic, però, tot seguirà igual, segons ha remarcat.

En aquesta nova etapa, es preveuen accions especials dirigides al públic, com ara trobades amb els actors, funcions especials, presència del cava de la marca a les estrenes i dates senyalades, etc. A més, el Goya comptarà amb una “fila Codorníu” que buscarà desenvolupar accions a les xarxes socials per apropar-se al públic. “El teatre i el cava conviuran d’una forma natural i integrada, el públic els associarà i ampliarà la seva experiència cultural”, ha assegurat Focus en un comunicat.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram