Mediapro, Endemol Beyond, El Cañonazo i Multiplatform Content han creat l’Associació de Producció Digital d’Espanya, Prodiges, la qual té per objectiu promoure i representar els interessos del sector. El seu naixement busca impulsar la producció de continguts digitals i multiplataforma i respondre així davant del canvi d’hàbits en el consum de productes audiovisuals.

La voluntat de Prodiges és esdevenir el motor de la producció digital; protegir i desenvolupar els interessos de tots els actors del sector, i posar en marxa mecanismes de comercialització i internacionalització similars als de la indústria cinematogràfica.

Prodiges, presentada en societat aquest dimecres a Madrid, aspira a aplegar més de 100 empreses abans d’acabar l’any. A més d’organitzar fòrums i trobades, crearà un full de ruta de bones pràctiques per garantir la correcta gestió dels treballadors del sector i dels drets de propietat intel·lectual; impulsarà un segell de garantia digital, i treballarà per arribar a acords amb diferents canals de distribució digital, com YouTUbe, Twitter i Facebook.

La junta de Prodiges està formada per Juan Riva (de MPC) com a president; Roger Casas-Alatriste (El Cañonazo) com a secretari general, i Ignacio Arrola (Mediapro) i Felipe Jiménez-Luna (Endemol Beyond). 

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram