L’Institut Français de Barcelona acull aquest dijous 12 de desembre al matí la sessió El sector audiovisual a Occitània: missions, estratègies i suport a la creació, coorganitzada per Productors Audiovisuals de Catalunya (PAC).
La taula rodona comptarà amb la participació de Candice Soubeyrand, responsable de la Direcció de Cultura i Patrimoni del Govern Regional d’Occitània, que presentarà les principals línies estratègiques per al desenvolupament de l’audiovisual; i Géraldine Durand-Dosdat, directora adjunta d’Occitanie Films que compartirà la seva visió sobre el futur de les indústries creatives i els mecanismes de suport proposats per la Regió per promoure projectes innovadors.
En la taula també participarà Ferran Audí, productor d’Efímero Films i soci de PAC.
L’objectiu de l’activitat és oferir una visió completa de les oportunitats de finançament, desenvolupament i col·laboració per a creadors, empreses i professionals del sector audiovisual.
Per assistir a la sessió cal inscripció prèvia.