Fanny Tur és l'actual consellera de Cultura, Participació i Esports. El PP ha presentat 514 esmenes parcials als pressupostos del Govern de les Illes Balears per al 2018, una de les quals demana la supressió de la Conselleria de Cultura i repartir les seves competències entre altres departaments. L’objectiu seria estalviar en estructura política per “eliminar despesa supèrflua”, defensa la portaveu popular Marga Prohens.

Segons ella, la de Cultura és “una Conselleria quota que es va crear per donar-se-la a Més per Menorca”, partit que va sortir del Govern arran de la dimissió de l’anterior consellera, Ruth Mateu.

Per si de cas, cal recordar que els governs precedents ja comptaven amb Conselleria de Cultura. Això sí, no és el primer cop en aquesta legislatura que el PP demana la seva supressió.

 

Font: Diario de Mallorca

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram