Els propers 4 i 5 d’abril, l’Institut Francès de Barcelona acull unes jornades sobre estratègies promocionals i de contractació per accedir al mercat musical francès dirigides a professionals del sector musical català. Es tracta de la primera activitat d’un projecte més ampli del Mercat de Música Viva de Vic sobre claus d’accés a diferents mercats internacionals.

Les jornades tenen com a objectiu donar a conèixer la realitat del mercat musical francès oferint una visió general a partir dels diferents agents que el conformen, des d’institucions públiques a associacions d’espais més petits (com bars que programen música en directe), passant per xarxes, festivals, mitjans de comunicació i empreses especialitzades en aspectes pràctics i legals.

Durant l’activitat es facilitarà que les companyies catalanes entrin en contacte amb professionals francesos als quals puguin presentar propostes artístiques susceptibles de ser programades a França. Més concretament, el 5 d’abril es duran a terme sessions d’speed meetings per afavorir l’intercanvi professional entre programadors i mànagers i representants.

Les jornades estan organitzades pel MMVV juntament amb l’Associació Professional de Representants, Promotors i Managers de Catalunya (ARC) i Cases de la Música.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram