El Museu d’Art Contemporani de Barcelona ha obert un procés de licitació per adjudicar l’elaboració d’una nova plataforma web “àgil, adaptable i escalable”. El pressupost de licitació és de 140.000 euros (sense IVA) i el termini per presentar ofertes finalitza el 27 de març.

Amb el nou web, el MACBA busca adaptar-se a les necessitats actuals marcades pels canvis tecnològics. El museu assenyala que l’actual plataforma és una aplicació feta a mida “difícil de gestionar i mantenir, i molt difícil d’integrar amb altres tecnologies”.

El servei inclou l’anàlisi i la conceptualització del nou web; el disseny funcional i gràfic; el desenvolupament tecnològic (maquetació, setup i implementació sobre el gestor de continguts, integració amb les diferents fonts d’informació); revisió i millora dels continguts actuals, optimització SEO, traducció a tots els idiomes del web i càrrega al CMS de tots els continguts; documentació i formació als editors i administradors; instal·lació i proves en el servidor definitiu; i manteniment i servei de suport durant el primer any un cop estigui en marxa el nou portal.

La mesa de contractació tindrà en compte com a criteris de valoració l’oferta econòmica (40 punts), la proposta de disseny (15 punts), la presentació de la proposta funcional (15 punts), la qualitat global de l’oferta (15 punts), l’ampliació del període de garantia (6 punts), la proposta d’una bossa d’hores addicional per al manteniment postimplantació (5 punts), i el desenvolupament i la metodologia del projecte (4 punts).

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram