El projecte social és una de les tres potes sobre les que se sustenta el Pla estratègic i de viabilitat 2014-2017 del Gran Teatre del Liceu, juntament amb la qualitat artística i la sostenibilitat econòmica.

Ara, la institució ha presentat un nou projecte social, una revisió i reorganització de moltes de les activitats que realitzava des de feia anys amb la incorporació d’altres desenvolupades recentment i les que estan a punt de ser implementades.

El nou projecte social s’ha estructurat de forma transversal, involucrant tots els departaments del teatre, i es concreta en deu grans àrees: Accessibilitat; Apropa Cultura; Inclusió social i laboral; Difusió musical i artística; Liceu al territori; Projecte pedagògic i educatiu; Compromís mediambiental; Liceu a Ciutat Vella i Raval; Nous públics, i Política de preus.

La valoració del projecte social del Liceu per a la temporada 2015-2016 ascendia a 1,8 milions d’euros, comptant amb la inversió d’1,3 milions en la subvenció del preu d’entrades per a polítiques socials, i de 500.000 euros en termes d’accessibilitat i infraestructures per acostar l’òpera. La segona xifra es preveu que s’incrementi un 20% aquesta temporada. 

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram