La novena edició del Festival Circ Cric al Montseny va aplegar més de 25.000 persones durant els tres mesos de durada (de l’1 d’abril a l’1 de juliol), 1.000 menys que l’any passat, quan la companyia va celebrar el 20è aniversari.

L’organització destaca que el festival fidelitza el seu públic i es consolida en el sector com a referència i punt de trobada dels professionals. “No existeix enlloc un festival de circ com el del Montseny, que combini natura i cultura, i registri aquesta afluència de públic tan alta”, afirma Montserrat Trias, la seva directora artística. Enguany, les carpes de Sant Esteve de Palautordera han acollit una setantena de funcions per a públic adult i familiar.

El Festival Circ Cric 2018 ha comptat amb dues efemèrides destacades. Per una banda, la cinquena edició del Festival Internacional de Pallasses, que amb 4.500 assistents ha doblat el seu públic. Enguany, les carpes de Sant Esteve de Palautordera van acollir una setantena de funcions per a públic adult i familiar.

Per l’altra, el 25è aniversari de Pallassos Sense Fronteres, l’oneagé fundada per Tortell Poltrona i Montserrat Trias. “Després de 25 anys, el sensefronterisme segueix tan viu com mai, és un moviment molt actiu i compromès i continuarà fent bona feina, de ben segur, per 25 anys més”, comenta la directora artística.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram