El Govern ha aprovat la creació d’un programa temporal per implementar les mesures extraordinàries per a la gestió dels fons Next Generation EU en l’àmbit cultural amb una durada de tres anys, una petició del Departament de Cultura.

L’objecte del programa és dotar la Secretaria General de Cultura dels recursos humans necessaris per coordinar, supervisar, seguir i avaluar el desenvolupament dels diferents projectes assignats als fons europeus. En concret, el Govern autoritza la incorporació de tres persones, amb tasques i funcions que se circumscriuran exclusivament a les relacionades amb els projectes de l’àmbit cultural gestionats amb els fons Next Generation EU.

La Secretaria General de Cultura ha de gestionar els fons, captar noves formes de finançament, exercir la interlocució entre el sector cultural, així com oferir la informació i el suport necessaris durant el període d’execució a totes les entitats i empreses interessades, amb l’objectiu de treure el màxim potencial d’aquest instrument financer europeu. Però per fer-ho, va demanar reforçar i redimensionar l’equip de treball.

Les tasques que s’assignaran al personal responen a necessitats específiques de naturalesa temporal per gestionar els fons i les actuacions que cal implementar, les quals no pot assumir la plantilla del Departament de Cultura.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram